Przygotowanie oferty

Nie jest łatwo dzisiaj sprzedać mieszkanie – ba – nawet o najemców nie jest prosto. Na przykładzieSzczecina można powiedzieć, że ofert sprzedażowych jest dwukrotnie więcej, niźli jeszcze dwa latatemu. Wtedy na rynku znajdowało się około czterech tysięcy mieszkań, dziś w Szczecinie wybieraćmożna w ponad ośmiu tysiącach rozmaitych ofert. Takiego dużego przyrostu nie ma w Warszawie,tam rynek mieszkaniowy działa prężniej i zapotrzebowanie jest większe, wszak ze Szczecina ludzieuciekają z powodu wysokiego bezrobocia, do warszawy przyjeżdżają w poszukiwaniu lepszegojutra. Zapotrzebowanie na lokale – zarówno jeśli mowa o sprzedaży, jak i wynajmie jest więcniebotycznie większe. Nie miej trzeba nam wszystkim wiedzieć, że nawet w Warszawie trudnojest mieszkanie lub dom sprzedać, trudno jest wynająć. Według specjalistów cała tajemnica tkwi wsamej ofercie. Ta wobec tak wysokich cen musi być atrakcyjna nie tylko pod względem kosztów,ale i standardów. Dzisiaj nikt się nie chce wprowadzać do mieszkań w stylu lat PRL-u, bowiemkażdy z nas ma świadomość współczesnej estetyki, a skoro wydaje mnóstwo pieniędzy na zakuplub wynajem, to oczekuje lepszych warunków iż to było jeszcze trzydzieści lat temu.Samo przygotowanie oferty ma tutaj więc kluczowe znaczenie – zarówno dla sprzedawcówjak i wynajmujących. Dobrze opisane warunki, ładne fotografie ukazujące walory domu.Pamiętać jednak należy, że w ogłoszeniach nie można kłamać, wszak najczęściej i tak kończy sięprezentacją wobec klienta, toteż wszystkie „nieprawidłowości” na pewno zostają zauważone asam prezentujący uznany wówczas zostanie za oszusta. To także wyznacznik, jakim powinni siękierować właściciele biur nieruchomości i agenci. I ci muszą przykładać dużą wagę do jakościoferty i estetyki prezentowanych ofert wobec klientów.